Ny prismodell i Timerabbit
Nyheter · Publisert 6. desember 2021 av Tore Kraakmo
Som et ledd i utviklingen av Timerabbit gjør vi fra januar 2022 en større endring i vår prismodell og hvordan man aktiverer nye brukere.
Mer for pengene!
Vi har alltid vært opptatt av at vi skal være konkurransedyktige på pris, samtidig som vi leverer gode produkter og tjenester til våre kunder. Med den nye prismodellen som nå blir innført tar vi det ett steg videre. Tidligere gikk du inn og kjøpte ulike moduler og funksjoner i tillegg til timeregistrering som hver hadde en egen pris, men nå blir dette endret til at vi inkluderer det aller meste i prisen du betaler for timeregistrering.
Ferie og fritid, Timebank, Prosjekt og Personalliste vil nå bli inkludert i den samme lave prisen som du betaler for Timer – du få tilgang til alt dette for kun 49,- pr mnd pr bruker!
Vi skjønner at ikke alle har behov for eller ønsker å bruke alle funksjonene, derfor legger vi selvsagt lagt opp til at du som kunder velger hva som skal være synlig for dine ansatte. Vil du først og fremst bruke timeregistrering, kan du deaktivere det du ikke trenger.
Utfasing av kortbetaling
Fra januar 2022 vil det heller ikke lenger være mulig å benytte betalingskort for å kjøpe lisenser i Timerabbit.
I forbindelse med omlegging til ny lisensmodell vil fakturaavtaler for 12 mnd være standardløsning for betaling.
Eksisterende kunder som har betalingskort som løsning per i dag vil ha siste belastning på kortet 1. januar 2022, som betaling for lisenser ut januar.
Har du spørsmål om hva dette betyr for ditt firma? Ta kontakt med oss på kundeservice via telefon 94 08 67 07 eller på epost kundeservice@timerabbit.no.
PRØV GRATIS I 30 DAGER