Oppdatert: ny prismodell

Nyheter · Publisert 17. februar 2022 av Tore Kraakmo

Timerabbit har fått en oppdatering som gjør det enklere og mer oversiktlig å bestille og håndtere lisenser og abonnement, samt at vi har gått over til en ny prismodell.

Mer inkludert

Den store endringene på prismodellen er at stort sett alle moduler og funksjoner som tidligere ble kjøpt hver for seg som et tillegg til timeregistrering er nå inkludert i abonnementet på Timerabbit. Timeregistrering, Timebank, Prosjekt, Ferie og fravær, samt alle løsninger for eksport og integrasjoner er nå inkludert i en lisens. Du kan deaktivere og aktivere de tjenester du ønsker for din bedrift, uten ekstra kostnad. Avvik vil fortsatt være en frittstående lisens som må bestilles separat.

Enklere administrering

Det er også en endring i bestilling og administrasjon av lisenser. Hver bedrift vil nå få bedre oversikt over hvor mnge lisenser de har aktivert. Bedriften kjøper lisenser for antall brukere som skal bruke Timerabbit. Lisensene er ikke knyttet til spesifikke brukere. Er det utskiftninger av arbeidsstokken, så deaktiverer du brukeren som slutter og en lisens vil da bli tilgjengelig for den som kommer til. Opprettes det flere nye brukere enn hva du har tilgjengelig av lisenser, så vil det bli lagt inn en bestilling og lisensoversikten vil oppdateres.

Automatisk fornyelse

Abonnement vil også etterhvert gå over til å bli fornyet automatisk etter endt fakturaperiode. Du har til enhver tid oversikt over estimert pris på fornyelse basert på antall brukere du har aktive i bedriften, og du vil få muligheten til å stoppe fornyelsen før utløp.

 

Prøv gratis i 30 dager

PRØV GRATIS NÅ