Synkronisering mellom Timerabbit og Conta

NyheterTjenester · Publisert 25. juni 2021 av Tore Kraakmo

Høsten 2020 gikk Timerabbit inn i familie med Conta AS. Det åpnet mange nye muligheter for begge parter, og nå er det klart for en tettere sammenkobling av systemene.

To systemer – en løsning

Timerabbit har som kjent timeregistrering som spesialfelt, mens Conta er en av Norges ledende på regnskapsprogram og tilhørende løsninger, og med den nye integrasjonen som nå er på plass vil det kunne hjelpe mange små og store firma til å ha god kontroll, bedre arbeidsflyt og få tilgang til bedre løsninger.

Timer til faktura

Mange av våre kunder får nå en etterlengtet kobling mellom timeregistreringssystem og fakturasystem. Registrering av timer ført på kunder i Timerabbit kan raskt overføres til Conta hvor en fakturakladd opprettes. Det blir lettere å holde oversikt slik at fakturerbare timer ikke blir avglemt sammenlignet med å måtte bytte program og taste inn all informasjon på nytt. Legg inn fakturatekst med det samme du registrerer timer, så har du alltid riktigst mulig grunnlag og dokumentasjon for dine fakturaer ut til kunden.

Synkronisering

En annen nyttig funksjon er at du synkroniserer dine kunderegistre og prosjekter i Timerabbit og Conta. Istedet for å måtte manuelt oppdatere to systemer holder det nå med å oppdatere ett. Informasjon utveksles mellom systemene uten at du trenger å tenke mer på det.

Samarbeid og utvikling

Smarte løsninger fra Timerabbit og Conta er med på å gi deres bedrifter bedre betingelser til å gjøre det dere tjener penger på; jobbe mot kunder. Vi fortsetter å jobbe med utvikling av våre tjenester og løsninger, og ved dialog og kommunikasjon med våre brukere kan vi levere gode produkter som gjør din arbeidsdag lettere.

PRØV GRATIS I 30 DAGER

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Flere blogginnlegg

Prøv gratis i 30 dager

PRØV GRATIS NÅ