I Timerabbit får du raskt kontroll på timer, prosjektregnskap, personallister, fravær og faktuering.

Timerabbit ble lansert i Januar 2018 av gründere med bakgrunn fra programvareutvikling, IT-drift, grafisk design og markedsføring, som i mange år hadde jobbet med mange ulike løsninger for timeregistering, prosjektstyring, dokumentkontroll og andre HR-relaterte oppgaver, både internt og ute hos kunder.

Ønsket om et system som gir ledelse, regnskap og ansatte god oversikt over kritisk informasjon som inntekter, kostnader, ressurser og dokumenter uten å være kronglete og tungvint resulterte i utviklingen av Timerabbit.

Hvorfor velge Timerabbit?

Vi jobber hardt hver dag for å videreutvikle tjenestene slik at kundene våre bruker mindre tid på administrasjon og likevel får økt kontroll. Dette gjør vi blant annet ved å ha tett kontakt med kundene våre, og lytte til hvilke behov de har.

En del av Conta

Timerabbit er en del av Conta, som har utviklet en rekke tjenester innenfor administrasjon og regnskap, og har mer enn 100 000 brukere.

Alle i Conta jobber iherdig for at norske firmaeiere skal få en enklere arbeidshverdag.

Ta kontakt

Se kundeservice for å komme i kontakt med oss