Synkronisering med Tripletex

Oppdateringer · Publisert 30. oktober 2020 av Tore Kraakmo

Det er alltid kjekt når de ulike systemene du bruker i løpet av en dag snakker sammen. Derfor er det å lage fungerende integrasjoner mot regnskapsystemer noe vi jobber aktivt med i Timerabbit.

Tidkrevende vedlikehold?

Det kan være utfordrende og tidkrevende å holde kundelister og prosjekter oppdatert på flere steder. Det må logges inn og kanskje er det en stund siden sist du gikk igjennom listene, så det blir mye sjekking frem og tilbake. Vi i Timerabbit tror at vi kan bidra til en bedre flyt i arbeidsdagen og spare deg for tid.

Gjør det automatisk

Nyeste løsning som er ute fra Timerabbit nå er vår synkronisering av kunder og prosjekter mot regnskapssystemet Tripletex. Bruker du Tripletex (regnskap, lønn) kan du nå få automatisk synkronisering av kunderregister og prosjekter med Timerabbit.

Det gjør det hele enklere, siden du kun trenger å oppdatere ett system istedet for to når du skal legge til nye kunder eller prosjekter. Sparer tid, minker sjansen for feil, alltid oppdatert.

Bruker du både Timerabbit og Tripletex og er interessert i å prøve løsningen?

Se hvordan du kommer i gang her, eller ta kontakt med oss på kundeservice.

 

Flere blogginnlegg

Prøv gratis i 30 dager

Ingen forpliktelser!

Ved å starte en prøveperiode godtar du våre avtalevilkår.

Du blir automatisk logget inn i Timerabbit.